fredag den 25. november 2011

Hvem har erfaring med denne her?

Er der nogle af jer der har erfaring med denne her termokande fra Bodum?
Termokander er noget værre noget, for endnu engang har jeg været på jagt efter den helt rigtige...
Jeg har købt denne her Bodum kande og håber så at den kan holde på varmen.....
Jeg ved snart ikke hvor mange termokander jeg har haft i mit liv, men kun en eneste har fulgt mig i rigtig mange år, nemlig min Retro kande, se den her , det er den grå som der står te på foroven.
Den kan holde på varmen, og så i rigtig lang tid....
Nej, termokander er ikke hvad de har været........

4 kommentarer:

  1. Hejsa
    Den eneste termokande jeg kan anbefale er en Tiger, se evt. her:

    http://www.bronnum.dk/default.aspx?pageid=4147&catalog=133f5eea-f590-461a-8ebf-d5faa802b141&category=ff0f43fe-4b19-4333-8526-71375afa8b1d

    De formår at holde indholdet varmt, så varmt, at hvis der er en slat kaffe eller te i fra om aftenen, så er det stadig lunt næste morgen.

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt, at du skriver om termokander, for jeg har lige købt en til manden i huset, som er kaffenarkoman og skal have varm kaffe hele døgnet. Lige pt. kører han rundt i landet og er træt af at få kold kaffe ved middagstid.

    Et eller andet jægerforbund ( var det vist ) havde testet nogle termokander og fundet denne her som vinder: Thermos Light and Compact . Den er ikke super smuk men kan efter sigende holde tingene varme 35 timer.... om varm = lunken til sidst, ved jeg ikke.

    SvarSlet
  3. Hej Dianna.... Ja, du har nok ret, jeg har haft et par stykker af slagsen før, men de bliver jo slidt op.... Måske jeg bare skulle købe endnu en..
    Knus Irene

    SvarSlet
  4. Hej Frøskuffen...Åh ja den har jeg hørt om, men måske ikke lige den smarteste at se på...Men måske bliver den alligevel løsningen, for jeg synes sgu det er svært at finde DEN rigtige..
    Knus Irene

    SvarSlet