onsdag den 31. december 2008

Irene's nytårs hilsen.

Så blev det årets sidste dag, den er is kold men meget smuk.
Og jeg er faktisk tilfreds med året som gik, nu jeg tænker tilbage som de fleste andre mennesker vil gøre i dag.
Selvfølgelig gør jeg mig en masse tanker, om livet, fremtiden og verden, men jeg har det godt, og mit liv er som jeg ønsker mig det skal være lige nu.
En god veninde spurgte mig en dag, "Hvorfor skriver du i din blog , og hvad får du ud af det?"
Dette spørgsmål har jeg tænkt meget over, har vendt og drejet det i mit hoved, og kom så frem til dette svar.
For det først holder det mig i gang, vækker mine kreative sider til live igen efter MANGE års dvale, og så får det mig til at gå op i mange sjove ting med liv og sjæl igen, finder ind til den Irene som har været mor i mange år, men nu har tid til sig selv igen. At blogge betyder for mig at jeg holder mig selv til ilden, og at andre så kommentere på det jeg skriver/gør, gør jo bare det hele endnu mere spændende og dejligt. Jeg bliver så positiv og glad og føler jeg igen har fundet min rette hylde.
Til min kære familie, mine dejlige venner og til alle mine nye blogvenner vil jeg sende et kæmpe ønske videre til jer alle om at i må få et RIGTIG GODT NYTÅR.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar