søndag den 18. januar 2009

Jeg når nok det hele......






Søndag morgen, og jeg er igen friske oven på i går. Det der computer halløj er godt nok en kæmpe tidsrøver......
Men det lykkedes tilsidst og det er jo det vigtigste. PLUS at jeg har lært en masse.
Strikketøjet vokser, og mig som troede jeg ikke kunne strikke og at det ville tage en evighed...
Jeg nåede også lige at flytte lidt rundt på alle mine "fattigmandssølvlyssestager", jeg elsker dem og har efterhånden en hel del, nu i 3 grupper rundt omkring :-))
Dagen i dag står på lidt husligt arbejde, der skal jo også gøres rent ind imellem :-(
Og en lille tur bliver det måske også til, selvom det er gråt og trist derude.
I aften skal jeg rigtig nyde det, vi skal ud til nogle venner og spise, dejligt ikke at skulle lave mad i dag.
Og inden jeg ved af det er den weekend slut, vi skulle have en arbejdsuge på 2 dage og fri i 5, så var der noget ved det ;-))

1 kommentar:

  1. Det bliver da et super lækkert halstørklæde..Jeg vidste du ku strikke :-))))

    SvarSlet