torsdag den 15. januar 2009

Julen varer lige til påske.....


Ingen hæl og tå i denne omgang, nu starter jeg med at strikke et halstørklæde. Jeg fandt disse to ruller garn i kvikly, så nu er det bare at gå gang...Lad se hvor mange gange det bliver trævlet op ;-)
Det var en dejlig tur, fik fri 16.30 og skyndte mig af sted mod byen, der var mega meget trafik, men også mega mange lyskæder. Folk vil ikke slippe julen i år, de holder krampagtigt fast i julens hygge, julen vare jo også lige til påske, siger man jo, og rundt om i de små hjem ses stadigvæk kranse på dørene, lyskæder i alle træer og buske og sågar juletræer inde i stuerne.
Julehyggen er også så rar og dejlig tryg, og når de sidste rester er borte, ved vi alle jo godt hvad som så venter.....Bukseknappen truer med at springe, og vi vil så nødigt se det i øjnene at der i december er røget nogle ekstra kilo på som vi nu, når julen er slut må tage os sammen til at tabe igen. Kampen bliver hård og ubarmhjertig Men sandheden er, at nu skal jeg til at tage mig sammen og gøre klar til sommerens hygge, uanset om jeg er livsnydere eller ej, så skal min bukseknap gerne blive hvor den er :-)

2 kommentarer:

  1. Altså Irene, bukser med elastik er meget mere behagelige...
    Mon ikke de kunne fås i ynglings farven SORT :-)

    Janne

    SvarSlet
  2. Jo det kunne de nok, men det er jo ikke lige så smart... ;-))

    SvarSlet