lørdag den 7. februar 2009

Jeg er vild med det...

Det kan kun blive en skøn dag, alt taler for det.

Posten kom i dag med en pakke, jeg elsker pakker. I pakken var dette vildt skønne armbånd fra smykke designer http://www.bygebjerg.com/ , og jeg måtte straks have det omkring mit håndled...
OG JEG ELSKER DET ALLEREDE...

Sikke en start på en dejlig lørdag, mit humør var godt i forvejen men nu er det på 100 %. Aftenen står på rå hygge, hos vores dejlige venner, jeg ved det bliver med lækker mad, vin og ikke mindst i fantastisk godt selskab. Der skal snakkes og hygges og nydes, så min lørdag bliver bare helt perfekt, det er jeg 110% sikker på.




3 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er det smukt!!
    Kunne også få mit humør i top:)

    God lørdag til dig Mrs.Cakeaholic

    SvarSlet
  2. Ja ikke sandt, det er vildt lækkert. Hun sælger af dem, bare henvis til min blog, så ved hun hvilket et du mener..ellers laver hun efter ønske.
    Også god lørdag til dig MissMuffin

    SvarSlet
  3. det kan jeg godt forstå! Hvor er det lækkert!

    SvarSlet