torsdag den 19. februar 2009

Jeg ORKER det ikke mere....


Jeg ORKER ikke gummistøvler, hver gang jeg skal ud, skal det ske i gummistøvler, gummistøvler på-gummistøvler af osv.
Sjælland er klædt helt i hvidt, det har IGEN i dag sneet hele formiddagen, og helt ærligt, JEG ORKER IKKE MERE SNE.
Jo det er da super smukt, når man ikke skal ud i det, men det skal man jo, og det er sgu upraktisk. Feje sne væk fra fortorv, gummistøvler på for ikke at få våde tæer hele tiden, og så er det altså hellere ikke særligt smukt når det ender som gråt og beskidt sjap.
Det er ikke for at lyde som en sur kælling, men jeg ORKER det bare ikke mere....Vi har fået sne nu, i massevis...nu må det godt forsvinde så det kan blive forår og jeg igen kan se mine forårs blomster titte frem og gøre mig i godt humør...ikke for de mit humør fejler noget, for det gør det nemlig slet ikke i disse dage....Jeg har en masse at tænke på, åh...ja det handler i den grad om kager ;-)

3 kommentarer:

  1. Jeg er såååå enig med deg: Jeg orker heller snart ikke mere snø, snø, snø! Nå vil vi ha sommer, sol og forhåpentligvis en liten Danmarkstur :) København er nyyydelig!

    Og, ja takk - gjerne litt kaker og :)

    Ha en fin kveld, og ei god helg :)

    SvarSlet
  2. Jeg er lige kommet hjem til Ærø, og her er overhovede ingen sne, så måske du skulle tage en weekend tur herover, jeg skal nok give kaffe.. :-))

    SvarSlet
  3. Til Lene, Tak for din søde kommentar, rart at høre at man ikke er alene ;-)
    Jeg nyder altid dine dejlige billeder på din blog, du er så dygtig :-)

    Mette Lykke,Tusind tak for dit søde tilbud, og det ville jeg da rigtig gerne engang. Når solen kommer på himmelen kommer jeg og får kaffen hos dig på Ærø, så tager jeg kagen med :-)

    SvarSlet