søndag den 22. marts 2009

Knokle Søndag...

Puha.....Jeg har godt nok fået fremstillet en hulens masse sukkerblomster i dag, i alle mulige farver og faconer..... De fleste er til Kagerne på Torsdag, men jeg tror nu at der bliver en hel masse i overskud....Tror jeg har lavet til 10 kager...Haha
Jeg startede i formiddags kl. 10 og jeg var først færdig kl. 21...Og jeg var rimelig træt af at sidde på den samme stol i mit køkken en hel dag. Men jeg nåede at lave dem jeg ville, så nu skal de bare tørre og så skal der laves den sidste finish på dem så de bliver rigtig smukke....
Så nåede jeg også lige at se filmen på TV2 om World trade center, det var en barsk film, specielt for alle de stakkels mennesker som mistede deres kære den 11 September, det må ha været grusomt for dem at gennemleve de barske timer.
Jeg husker præcis hvor jeg var da det skete, og husker også tydeligt det kæmpe indtryk det gjorde på mig, og hvor uvirkeligt det hele føltes og hvor tæt vi følte verden ,andre mennesker og katastrofen pludselig kom ¨på os og ind i vores alle sammens liv.
Nu vil jeg smutte i seng, en ny dag truer i morgen, arbejdet kalder og det var så den weekend.......Og vinduerne fik jeg ikke pudset, men pyt nu med det, de siger jo til snevejr / vinter igen, så hvorfor kunne kikke ud.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar