søndag den 5. april 2009

Åh.....jeg er en synder.......

Jeg må krybe til korset og tilstå at jeg stadig ikke har fået læst BOGEN som alle snakker om, "Mænd der hader kvinder". Jeg var lige et smut omkring Mette Lykke http://lykkesverden.blogspot.com/ som fortalte om hvor fantastisk den er og at hun lige har set filmen..Jeg skammer mig nærmest over ikke at have fået den læst endnu, jeg har endda bøgerne på hylden.......MEN JEG GLÆDER MIG,til jeg kommer i gang. Men min tid bliver så brugt til så meget andet....Fik jo pudset vinduer i går og nydt solen, som endnu ikke er kommet frem i dag, lad se om dagen i dag bliver lige så smæk fuld af energitilskud som dagen i går.
Se nu lige her...Min persienne har ligget i blød i badekaret natten over, og hænger nu til tørre i haven...skønt...Nu skal de andre gardiner stryges og hænges op, det vil jeg skynde mig at gøre.
Godmorgen til jer alle på sådan en dejlig søndag morgen, 2. dag i ferien. Fantastisk.....

2 kommentarer:

  1. Hold da op... det er da et kæmpe arbejde med at rengøre persienner. Faktisk synes jeg, at filmen er mindst lige så god som bogen, som indeholder mange beskrivelser og går meget i dybden med detaljer. Det er ikke altid jeg har tålmodigheden til at læse den slags, når det kommer til krimigenren. der skal helst ske lidt mere :-)

    SvarSlet
  2. Du har så en god oplevelse tilgode, og det er vel ikke så ringe.
    Du kan sagtens se filmen uden at have læst bogen...

    SvarSlet