søndag den 10. maj 2009

Den kreative

Så var det lige at jeg blev færdig med alle de her skjorter og bukser som manden havde fundet frem, som skulle lægges op og rundt og drejes osv....
Lige midt i rodet sidder jeg, med tråde og afklip over alt......

Og så var det lige mit kjole projekt kom under maskinen, der blev klippet, syet, vendt og drejet og strøget.....

Og mere og mere kom det til at ligne en kjole....

Sådan her kom den så til at se ud, der mangler stadig at afslutte ærmerne som skal ha en kant og så skal jeg finde en sjov måde at lægge den op på...Har nogle en god ide e'?

Så skulle vi jo også ha' lidt og spise, selvom jeg nær havde glemt det...
Vi fik vores favorit marinerede tomater med hakket frisk basilikum og mynte...Uhmmmmm

Med de skønneste røde og lækre tomater....


Og vupti så var aftensmaden lavet med noget ristet brød og bløde runde mortarella oste til.
Nu er jeg også kørt fuldstændig træt, sofaen kalder på mig og den kommer ikke til at kalde længe ;-))

3 kommentarer:

  1. Sikke du har haft travlt!
    Kjolen ser bare så fin ud..

    SvarSlet
  2. Kjolen ser smuk ud, jeg kan ikke sy, men du kan hækle en lille hvid kant.. Jeg får en hedetur bare jeg ser min symaskine. På seminariet var jeg 3 år om at sy en hårelastik..
    Jeg ville ønske jeg kunne..

    SvarSlet
  3. Ååårhhh tomater og ost... Ohhhh Mums.... HVis jeg ikke viste bedre... Ja så ville jeg tror jeg var gravid... Jeg æder tomat salat for tidem... Godt med feta og oliven :-) Måske det er fordi det hele bare smager lidt bedre når der er kommet sol og varme -SS-

    Sikke kreativ du har været i weekenden... Min symaskine er blevet truet på livet... Men den arter sig stadigvæk ikke rigtig. Tror den skal på pension :-/

    SvarSlet