lørdag den 16. maj 2009

Hold da helt op hvor spændende...

Spændende, jeg var lige forbi Piskeriset's blog og sikke et spændende indlæg hun der havde...Hun havde været inde og se en udstilling af Otto frellos malerier, og jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig havde hørt om ham før...Jeg tog et hurtigt kik...og så kunne jeg ikke andet end at blive interesseret...Hold da op hvor er hans malerier spændende...Tag lige og kik forbi http://piskeriset.blogspot.com/ og se nærmere på alle billederne.... God fornøjelse :-)

3 kommentarer:

  1. Ja jeg har også været forbi - det er meget fascinerende!

    SvarSlet
  2. De ser meget evntyrlige ud..
    God lørdag til dig, skal du lege med dine nye kagesager !

    SvarSlet
  3. TIL HUSET I HOU...Ja de malerie er da helt fantastiske :-)

    TIL METTE LYKKE.. Ja, men hvor vidste du det fra, lige om et par minutter går jeg igang med at lege med mine nye kageting, det hele er vasket af og lagt frem på bordet:-)

    SvarSlet