torsdag den 21. maj 2009

I stride strømme...

Så kom regnen, og det vælter nærmest ned fra en mørk himmel...Et par enkelte lyn har der været, men indtil nu ganske fredeligt...
Vinduerne er helt våde.....

Og vandpytterne står tæt....

Og regndråberne danser ballet på vandpytternes blanke overflade....

Og hyggeligt er det at kikke på og lytte til, og bedst af alt, ikke at skulle nogle steder hen. Jeg skal bare slappe af i aften, jeg har fortjent det ovenpå endnu en sund dag, med en Løbe/gå tur oven i...Mig som ellers slet ikke kan løbe.....Men jeg vil sgu løbe, så nu har jeg sat mig for at lære det...uanset om det meste er at gå, så bliver jeg vel bedre og bedre hvis jeg bare løber lidt mere hver gang...Og det har jeg nemlig tænkt mig....
En meget god ven jeg har kendt i mange, mange år, er altid så positiv, han tror altid det bedste om mennesker og han siger altid "Du kan, det er jeg sikker på". Jeg ville gerne lære noget af ham og den altid positive vinkel han ser tingene i....Han kan altid vende det til noget positivt, og han får mig altid i så godt humør. Lige meget hvor hård en kamp han har kæmpet igennem tiden, har han altid set positivt på det hele, og altid haft overskud til at give os andre et skub i den rigtige retning og altid troet og støttet os andre i de projekter vi nu engang har haft gang i, på trods af at det altid har været ham som har fortjent den store chance her i livet..Mit ønske for ham er at han vil få alt muligt succes her i livet med det han brænder for og altid har brændt for, han fortjener det virkelig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar