søndag den 17. maj 2009

Kan det virkelig være så sjovt...

Ja det kan det...Jeg elsker det her sukker sjov..Nu har jeg igen siddet i 2½ time og nørklet, og jeg NYDER det og slapper helt af både i krop og sjæl...Det er nærmest helbredende.... Det her ser ikke ud af noget, men er en del af mit kommende projekt.... I dag har jeg "malet" blomsterne, og indtil videre er jeg meget tilfreds...
Jeg holder mig lige en lille "retudpause", for ikke at ende i samme fastlåste ryg stilling som i går, men om lidt går det løs igen, har lige et par nye blomster idéer som skal afprøves....Hold op hvor jeg nyder det her....Jeg tror endelig at jeg i en alder på 42 år har fundet min rette hylde...Nu skal jeg så bare øve og øve, så jeg kan blive lige så god som alle de andre meget dygtige kage damer der ude i verden :-) Jeg ved der er lang vej, men det skal nu nok lykkedes for mig engang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar