onsdag den 6. maj 2009

Og så glemte jeg.....

Tænk.....jeg glemte næsten at spise min dessert i går aftes efter dette overdådige måltid, men jeg huskede det trods alt i sidste øjeblik og nød min ½ kop vanilleis og min banan... Men, nu er jeg altså sulten...og det er selvom jeg lige har spist mit stykke ristede rugbrød og mit kogte æg.....
Jeg glæder mig til i morgen, til almindelig mad, men denne gang skal det være med omtanke og sundt...hvis jeg kan?
Jeg drømmer om min morgen mad i morgen...1 dl speciel K og 1 dl mysli med minimælk over...uhmmmmmmmmm
Tænk hvor nem man er at stille tilfreds når man ikke er vand til det helt store...*SMIL*
Vejret i dag er til indendørs sysler, det stormer og regner og er ganske simpelt møg kedeligt...
VAR DET VIRKELIG DEN "SOMMER" VI SKULLE HA'??????

1 kommentar:

  1. Hvordan kunne du glemme isen, det kunner ikke ske for mig. Griner.
    Nej nej, der kommer masser af sommer i år.
    Her regner det ikke men blæser en halv pelican.

    SvarSlet