lørdag den 6. juni 2009

Shopaholic.....

Jeg gik da fuldstændig shopamok i dag ude i Bilka, skulle ellers bare fordrive formiddagen imens huset stadig lå i dvale. Så jeg gik af sted mod Bilka,med det formål at bytte et par bluser jeg havde købt i en forkert størrelse...OG SÅ SKETE DET: Jeg shoppede da bare lige igennem, 3 par leggings, 2 stk kjoler, 1 par bukser, 1 pulover, 1 sæt underwear og en RØD polo t-shirt, Ja korrekt, i hørte rigtig, den er RØD...Mig som altid går i sort...Nu har jeg også en RØD polo...(folk som kender mig, vil ikke tro hvad de læser her) Hahahahahaha Men det er sandt...
Jeg slæbte nærmest hjem, en hel pose var der :-)
Se så lige her alle sammen, det er ikke en Aprilsnar.... Mit nye golf outfitt.....*SMIL*
af sted på Golfbanen sidst på eftermiddagen, og så skulle der spilles....Men der var tennage træf i Golf klubben, så man kunne slet ikke komme banen rundt :-( Så vi "pottetrænede" i stedet for, og det var ikke så tosset en da.
Nu er aftensmaden overstået, og snart er der fodbold i tv :-( Men mon ikke jeg finder på noget...det vil jeg tro.

2 kommentarer:

  1. Woov du kommer til at ligne proff.
    Jeg er sikker på at rød klæder dig godt..

    SvarSlet
  2. Sikke en masse du har fået idag:)

    SvarSlet