tirsdag den 14. juli 2009

Hele 3 på en gang...

Hvorfor nøjes med et, når nu jeg kan have alle tre på....og så behøver jeg heller ikke vælge hvilket som jeg helst vil ha' på.....Så det blev alle tre styk fra www.bygebjerg.com , jeg elsker hendes armbånd, de hænger på mig hver dag :-)
Formiddagen i dag er gået med at tømme vores lille skur, vi er så uheldige at der kommer vand ind et eller andet sted fra, så nu skulle det tømmes og så gik jeg bare i gang....Efter et par timers bæren ting væk....Måtte skruer og vægbeklædning lade livet....Og så var det heldigvis ikke så slemt som frygtet inden under...Men alt skal ned, for vi er nød til at finde synderen (stedet hvor vandet trænger igennem)..Det var ikke lige det jeg havde tænkt mig at bruge min ferie på, men sådan kan det gå :-(
Men om ikke andet er vejret perfekt, solskin og varmt.....skønt...Måske (helt sikkert) bliver det til en tur på golfbanen i aften, det er dejligt at kunne det:-)

2 kommentarer:

  1. Dine armbånd er meget smukke..
    Jeg ville heller ikke kunne vælge!
    Jeg elsker at have mange armbånd på. Hver dag har jeg mine 2 tynde guldarmbånd på, de har ikke været af siden jeg blev student i 2006:)
    Som regel har jeg også et tyndt, flettet armbånd af sort læder på- og så mit store ur på den anden arm. Uden føler jeg mig nøgen..

    SvarSlet
  2. Smukke armbånd du har på der..
    Held og lykke med byggeriet.

    SvarSlet