fredag den 21. august 2009

Jeg glæder mig...


Jeg glæder mig som et lille barn glæder sig til juleaften, for snart skal vi på et weekend ophold på Sabro Kro http://www.sabrokro.dk/ferieogweekend/weekendophold/ ved Århus, og det ser jeg virkelig frem til.
Vi skal af sted med vores søde venner, af sted til Århus by og ose, vel også "Den gamle by", og sikkert også på en masse cafe'er. Vi skal bare slappe af, hygge og spise en masse lækker mad :-)
Jeg kan næsten ikke vente, men selve det at glæde sig er også en glæde i sig selv....Hver morgen siger jeg til mig selv, at nu er der kun så og så mange dage til.....Jeg glæder mig......
Og glæden bliver ikke mindre ved at vi om søndagen skal på besøg hos nogle søde mennesker i Århus som vi lærte at kende på vores sommerferie i Italien, det bliver så hyggeligt at møde dem igen, se hvor de bor og spise frokost sammen med dem og snakke ferie minder.....Jeg glæder mig....
Og tanken om at det er meget snart vi skal af sted glæder mig også, jeg trænger til at komme lidt væk hjemme fra og se og opleve noget andet.......
Har i andre det også sådan?
Ha ' en dejlig weekend:-)

3 kommentarer:

  1. Åh ja, sådan har jeg det også! Selv om det ikke er længe siden, at der var ferie - men jeg kunne også godt bruge et weekendophold.

    Jeg har spist frokost en gang på Sabroe Kro - og det var en god oplevelse.

    God tur, når I kommer dertil.
    Og god weekend.

    Forresten har jeg i dag prøvet at lave din sugarpaste med marshmallows. Glæder mig til i morgen at prøve at arbejde med det. Et lille problem ... eller en erfaring rigere blev jeg. For det var marshmallows med forskellige farver, så massen blev lyserød. Det havde jeg ikke lige tænkt over;) Jeg havde ellers været i Netto for at kigge efter de billige der, men de havde ingen. Så jeg må på jagt for at finde nogle hvide. Du skrev en gang til mig, at jeg ikke skulle købe Haribos - dur de ikke eller er det bare for dyre til det?

    Knus Hanne

    SvarSlet
  2. Jep, det er altid skønt at prøve noget nyt. Jeg ser også frem til min Jyllandstur i september, som både omfatter vennebesøg, kagekursus, restaurantbesøg sammen med gemalen samt generel hygge og afslapning i selskab med ham, hvor vi nok også skal forbi Den Gamle By.

    Jeg glæder mig til at høre mere om jeres tur og håber, at den lever op til forventningerne :-)

    SvarSlet
  3. IIIHhhh hvor skal du/i glæde jer... Peter og jeg havde bryllupsferie der og der var ikke en finger at sætte på noget.. Maden er helt i egen klasse.. Toppen af toppen, det er noget af det bedste jeg har set og smagt i alle mine år i branchen... GLÆD jer

    SvarSlet