onsdag den 9. september 2009

Der var 1..Der var 2....Der var 3.....

3 små søde opsatse kunne jeg ikke gå forbi i dag på min cykeltur til byen.
De er bette, men vældig søde....Jeg kan lige se en omgang mini mini cupcakes på dem ;-)
På toppen ligger der en bøtte med stødt anis, som jeg omsider fandt i en butik..Jeg har tænk mig at bruge det til bla. æbler.
Dagen i dag har stået på koncentreret afslapning, og hold da op hvor jeg trængte...
Jeg har lullet lidt rundt nede i byen, kikket på tøj og ting og sager uden rigtig at få købt noget...Men jeg slapper af, og det er det vigtigste....
FOR i morgen skal jeg atter på arbejde, og jeg må erkende at jeg slet ikke føler at jeg har holdt et par dage fri, men det er jo heldigvis snart weekend igen ;-)
Vaskemaskinen køre på højtryk....Opvaskemaskinen køre på rens.....og jeg køre på slow.....
Nu skal der nusses lidt rundt, laves lidt småting og ellers bare lade op til i morgen...
Fortsat god onsdag til jer alle...

2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig dag efter sån et hårdt program de sidste dage!
    De små opsatser er så søde, dem havde jeg heller ikke kunne undvære:)

    SvarSlet
  2. Det var vist lige hvad du havde brug for.. Både at tulle rundt for dig selv, og de skønne kageopsatser. Jeg slapper også af med at "ose" rundt i butikker.. Det er vist lige noget for kvinder, mænd bliver vildt stesset af det.
    Nyd din aften.
    Knus fra Øen.

    SvarSlet