onsdag den 4. november 2009

Klippet og klistret

Jeg har også nået det her i dag, ud over arbejde, vasketøj, oprydning og de nu 4 plader boller som står og hæver ude i køkkenet....
Ja , det er små pakkekalender mærker til de 24 små gaver der er under forberedelse til den 1, December..... Jeg er skam begyndt at finde ting og så er det bare hyggeligt at sidde og lave små klippe/klistre mærker og andet, nu julen nærmer sig :-)
Måske er det det jeg trænger til, at sidde og dimse med det her og bare slappe af i denne kolde og rå tid.
Det er mørkt om morgenen når arbejdet starter og det er mørkt igen når det er fyraften.... Vejret er virkelig ikke til andet end at dimse....

Hvad dimser i med?

6 kommentarer:

  1. Det er nemlig rigtigt hyggeligt. Håber du får slappe rigtigt af med det. Det plejer jeg at kunne.

    Og ja vejret er temmelig kedeligt i disse dage.

    Knus Grith

    SvarSlet
  2. Pakkekalendre er simpelthen så hyggelige! :-)

    SvarSlet
  3. Jeg dimser også. Vi har tradition for at lave vores egne julekort, så produktionen er skudt i gang :-) Desuden er der julegaver, bla. et kæmpestort strikket sjal til min mor (eget design, der blev også dimset der...). Vores vejr er nu lidt bedre, dvs., lige nu regner det, men temperaturerne ligger omkring 20 grader, med udsigt til mere. Jul om sommeren er nu ikke helt det samme, men kan være hyggeligt på sin egne måde. God fornøjelse med det hele, jeg tror at det at være kreativ hjælper på stress!!

    SvarSlet
  4. Jeg regner med, at jeg her i weekenden skal lave lidt kræmmerhuse til jul, men jeg mangler li de sidste materialer:)
    Ellers har jeg kigget en del kogebøger de sidste par aftener...
    Sikke en sød lille pakke-kalender, er det til sønnen?

    SvarSlet
  5. Jeg elsker pakke kalendere -s- JEg lavede engang en til mine forældre :-D Det var ret sjovt.

    SvarSlet
  6. Det er bare så hyggeligt !!! Fruen og jeg er også i fuld gang meda t købe ting til ungernes pakke kalender...

    Vi laver altid en opgange kalender til vores forældre, og den taler vi meget om i øjeblikket.

    Hyggehygge

    SvarSlet