lørdag den 19. december 2009

For 700 kr. GRIMT...


GRIMME men VARME, nu er det endelig slut med at fryse på mine tæer.... Jeg overmandede mig selv og min stædighed om hvor grimme disse støvler er, og besluttede mig for at NU måtte det være slut med at fryse, så hellere se dum ud på fødderne...Hahaha
Så nu har jeg både fået mig en RIGTIG vinterjakke og et par RIGTIGE vinterstøvler, så nu er jeg helt parat til kulden, for første gang i mit liv....
MEN SMART ER DET SQU IKKE :-((

Tilgengæld er det ret smart at være ejer af Sif's kagebog, som jeg idag modtog med posten...Jeg glæder mig til om et øjeblik at sætte mig til rette i sofaen og læse den fra start til slut...

Og så er det i dag der kun er 5 dage tilbage og dermed kun 4 gaver, dagens søde gave var dette silkebånd, som nok skal få en andvendelse...Tusind Tak :-)
Fortsat god lørdag til jer alle i Bloglandia :-)

4 kommentarer:

  1. Kære Irene

    Jeg må indrømme, at jeg faktisk synes, at de støvler er lidt fede.
    Det bliver skønt for dig at komme ud i vejret med varme fødder!

    Glæd dig til bogen .. jeg læste rub og stub på ganske kort tid. Hun er en ener!

    Du må også have en skøn lørdag.
    Kh Hanne

    SvarSlet
  2. Det er kanon fede de støvler, og overhovedet i ikke grimme.. Det er god stil at klæde sig på til det vejr det er..
    Jeg vader rundt i stor pelshue, og ser tosset ud..

    SvarSlet
  3. Dejligt du fandt dig noget varmt overtøj og støvler......

    Jeg har opgivet at finde noget ! Har også prøvet "dine" støvler, men synes de er alt for tunge... øv

    Hyggehygge og rigtig god lørdag

    SvarSlet
  4. De er da på INGEN måde grimme, Irene.. Skam dig! - De er da MEGA fede de støvler... Jeg ville gerne selv eje et par... Og de ville gøre det godt herude på landet, er jeg sikker på :) MetteSofie

    SvarSlet