onsdag den 2. december 2009

The True American Tradition


Mini Marshmallows, var pakke nr. 2's indhold...Uhmmmm dem kan jeg rigtig godt li*, måske skal de i en kage, eller i is eller måske noget helt 3'je.....
Sterinlysene er tændt her i mit køkken, for mørkt er det udenfor. Natten har været god, jeg har sovet skønt og på nær lige en underlig drøm inden jeg vågnede op, om en "sygeplejeske med kappe på hovedet, som stod og rodede rundt i min snavstøjskurv, og som jeg ikke kunne tage fat i, i min drøm (spøgelse), ja på trods af denne mærkelige drøm, ja, så er jeg forholdsvis frisk her til morgen, og klar til dagens arbejde.
Har i også mærkelige drømme?

4 kommentarer:

  1. Mærkelige drømme ???? Du drømme ikke om det... Og jeg kan somregl huske dem, ret længe efter jeg vågner...

    Fruen siger at der kunne blive nogle skræmmende bøger ud af det , hvis jeg skrev mine drømme ned !!

    De der skum halløjer du har fået, bruger jeg til at lave chokolade mousse af...... ummm det får jeg helt lyst til nu...

    Hyggehygge

    SvarSlet
  2. Fnis, sige noget vasketøj i må ha siden der skal sundhedspersonale til at håndtere det:P

    Jeg drømmer i perioder rigtig mærkelige ting, men tit er det bar et rod af de ting der fylder mig, noget jeg har læst og en masse andet...

    SvarSlet
  3. De smager godt i en kop varm kakao..
    God aften til dig.

    SvarSlet
  4. Hej Irene

    Prøv at grille dem over bål, hvis du sådan et. Det kan mine børn godt lide.

    Knus

    SvarSlet