torsdag den 25. februar 2010

Badet i...

Nej, det var ikke neon lys jeg badet i her til morgen, men sved...Vågnede op, fuldstændig svedig og omtåget....Feber og ondt i halsen....Ja, op af sengen måtte jeg, for der skal skiftes sengetøj senere i dag. Så nu sidder jeg så her, kl. er 6 og hvad skal jeg så foretage mig, intil jeg igen kan sove, for træt i hele kroppen er jeg.
Det bliver nok til endnu lidt tv og zappen rundt...Vejret er vådt udenfor, sne er der også kommet og det er stadig bælg ravende mørkt...
MEN..MEN...MEN....En ting er bare godt, det går meget bedre med min arm...Jeg glæder mig faktisk til at skulle op til Fyssen i morgen, så jeg kan få endnu en mirakelkur lige som den jeg fik i fredags, for så MÅ den arm da snart være klar igen..............

1 kommentar:

  1. Ih altså.. Nu også med forkølelse..
    Du er en ramt tapper kvinde..
    Jeg kan forstille mig du for set en masse dårlig Tv..
    Du kan jo hive bøger og radioprogrammer ned fra nette på DR side..
    Jeg syntes godt man kan blive endnu mere trist af trist tv..
    Mange knus fra en som har snekuller.

    SvarSlet