mandag den 22. februar 2010

God hjertelig hvid morgen...IGEN-IGEN

Så fik vi endnu et hvidt lag sne-stopper det da aldrig?
Men nok om det, jeg har endnu en nat sovet skønt og længe, og hvor kan jeg mærke hvor meget i søvn underskud jeg har været i de sidste mange, mange måneder... Det går fremad, langsomt, men der er små fremskridt at mærke hver dag, så det er bare så fantastisk dejligt.. Jeg er begyndt at tro på det nu, og det smitter også af på mit humør :-)
Mandag morgen er det blevet, stilheden hviler over vores villavej, kun snefejningsmaskinens lyd afbryder stilheden, men hurtigt er her stille igen.
Jeg vil små sysle lidt, tage lidt her og lidt der, men ikke for meget, for stadig er jeg meget nervøs for at mine små fremskridt skal tage skade igen, så jeg tager den med ro, tager lidt her og lidt der, og slapper af for det meste....Er også startet på en ny bog, så den skal også læses.
Rigtig god hjertelig mandag til jer alle derude :-)

3 kommentarer:

  1. Dejligt at det går fremad og at dit humør også følger med.

    Og godt at høre at du tager den med ro så armen kan komme sig!

    Knus Grith

    SvarSlet
  2. Dejligt at du mærker fremskridt, det er vist klogt, at tage det stille og roligt, du når nok det du skal, om end ikke i dag, så en anden dag!
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt at du får din søvn !!!

    Og at det går fremad ! Det kan vi lide !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet