fredag den 19. marts 2010

EF DAG, og jeg trænger

EF dag... SKØNT..
Mange timers arbejde igen i dag, det bliver en lang dag, men knapt så hård som de forrige.
Efter arbejde stikker jeg lige hovedet forbi hospitalet og min opererede veninde, og så tror jeg også at den står på tv hygge med X-Faktor resten af mine vågne timer i aften. Det bliver ihvertfald ikke sent jeg går i seng i aften, for jeg har ikke sovet særlig godt i nat. Min arm og min nakke har drillet mig rigtig meget, og da kl. var 2 var jeg oppe og tage piller...så det er desværre blevet til mange kik på klokken gennem natten.
MEN det er snart weekend, det er forår og lunerer uden for...Blomsterne er godt på vej frem, sneen er næsten helt væk og vi har fornøjelse af solen ind imellem...Dejligt...

2 kommentarer:

  1. Enig - det er skønt med en weekend, der nærmer sig med hastige skridt. Hav en skøn weekend :-)

    SvarSlet
  2. Sikken en masse du har i haven der titter frem...

    Spændene hvad der sker i xfaktor i aften ????

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet