søndag den 7. marts 2010

Søndag formiddag...

Formiddagen er ved at nå sin slutning, jeg har ellers været tidlig oppe, for det der med at sove går ikke så godt i øjeblikket pga. arm, skulder og nakke...Men tidlig op kom jeg og efter morgenens surf på nettet og frisk morgenkaffe og brød, blev klokken nok til at gå en lille tur ud i den friske luft og det var lige det jeg trængte til...
Nu er jeg hjemme igen, har fået lagt lidt tøj sammen, vasket og hængt en ny op og tømt opvaskermaskinen, alle de der "små" ting vi kvinder "bare" gør....
Men her er meget som stadig trænger, men det må komme lidt hen ad vejen, når jeg forhåbentlig engang bliver helt "rask".
Om lidt vil jeg sætte mig i min sofa og slappe af og se lidt tv eller læse i en bog, hygge mig og nyde at det er søndag....Aftenen står på besøg hos sønnen og svigerdatteren, som har valgt menu'en i aften, dejligt bare at skulle ud og være gæst.
I morgen går turen igen til Fyssen, og det er med frygt i tankerne, for bare det nu ikke bliver meget værre igen, inden det bliver godt.
Det var lige et par søndags tanker her fra mig, rigtig god søndag til jer alle :-)

1 kommentar:

  1. Rigtig god søndag til dig ! x for at det bliver en god fys tur i morgen.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet