torsdag den 20. maj 2010

Jeg blev overfaldet....

Ja, jeg gjorde så..... af en masse små insekter i skovbunden hvor jeg ledte efter de her :

Liljekonvaller...Og dem fik jeg også med hjem, selvom det var en kamp mod de små bæster.
Jeg ved ikke hvorfor, men de bitte små insekter som lever i skovbunden og i bøgehækken, de elsker mig-og jeg HADER dem.
Men liljekonvaller fik jeg, og de dufter helt fantastisk....Det er min ynglings blomst, så den måtte jeg kæmpe for ;-)
Efter den barske tur, som også bød på lummer varme og flotte udsprungende træer og blomster, vendte jeg hjem og fik mig et dejligt bad.
I morgen er det EF- Dag, og en forlænget weekend venter lige om hjørnet.

1 kommentar:

  1. Ihh... hvor er det dejligt at du fik fat i din yndlingsblomst - men nej hvor blev jeg forskrækket lige da jeg så din overskrift på indlægget.

    Knus Grith

    SvarSlet