mandag den 17. maj 2010

Så sner det.....

NEJ, så sker det.....Det store japanske kirsebærtræ er ved at springe ud, med over 14 dages forsinkelse..Men om ikke andet, så får vi måske glæde af det i år, for de har jo lovet sol og 23 grader midt på ugen..JUBIIIIIIIIIIIIIIIIII

Smuk tulipan, som nu er sprunget ud.
Dagen i dag har været lidt drøj at komme igennem, med mange arbejdsmæssige opgaver, men også hyggelig
og vejret har jo været skønt.
Jeg har også lavet mad i aften, spagettig med kødsovs, og nu er tiden inde til sofa hygge og afslapning, jeg trænger..... 

2 kommentarer:

  1. Haha, der fik du mig! Jeg nåede lige at tænke "Hvad?!", inden jeg læste dit indlæg :-D

    SvarSlet
  2. Når de begynder at afblomstre, kan det nu næsten godt minde lidt om snevejr hihihi

    De er nu så smukke som de er lige NU.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet