søndag den 16. maj 2010

Samler med stabel mani...

Kender i det?
Jeg er førdt samler, TÆNK hvis jeg fik brug for det.....
Jeg læser feks. Femina, gemmer dem i bunker, og tilsidst hiver jeg alt ud som kan ha' interesse, så som opskrifter, have tips osv. Det bliver så til nye bunker med forskellige opskrifter, som så senere på et tidspunkt bliver klistret ind i bøger.Men i mellemtiden, står/ligger disse bunker hist og her, det er ikke forde det roder som sådan, men bunker er der og jeg må jo bare se det som noget positivt, for de er jo et led i en størrer oprydning/sortering.
MEN jeg er rigtig god til at lave bunker, det er forde jeg har masser af planer og idee'r, men fra at tænke dem og få dem lavet, er der lang vej og manglende overskud.
Men lidt har også ret, før i tiden var jeg MEGET kreativ, men jeg er jo også blevet en del ældre.

3 kommentarer:

  1. Hihihihi... tror bare jeg nøjes med at sige....

    Du er ikke alene..........

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hej Irene,

    Hvis du nu slukkede for fjernsynet og bare gik i gang - så sku´du se ;o)
    God Søndag
    Knus

    SvarSlet
  3. Må give John ret :-)
    Hvis nu man tænkte den "grimme" tanke at fjernsynet gik i udu og det regnede hele tiden, så du heller ikke kunne spille golf.

    Ja så kender jeg dig godt nok til at din hjerne nok skulle sætte dig i gang med noget kreativt, for du kan jo godt :-) rigtig godt endda.......

    Knus
    Janne

    SvarSlet