søndag den 6. juni 2010

Danse tempo'et skal op......

Jeg kan simpelthen ikke undvære mit internet mere, jeg er total i underskud og mangel af internettets glæder, efter en lørdag aften uden internet, vores net forbindelse var i udu, og det kan jeg slet ikke leve uden.
Puha...nu virker det heldigvis igen, for sikke mange ting jeg kom i tanke om, jeg lige skulle ha' haft googled....
Allerede søndag morgen, hvor pokker blev den weekend dog af, pist borte er den og en ny uge truer i morgen.....
MEN jeg har stadig søndagen for mig, og jeg får mere end rigelig travlt, ikke ligefrem en fest, men det må jeg vel gøre den til så...... Så jeg vil danse tango med støvsugeren, svinge moppen, lave zumba med vasketøjet og udføre en sjæler med mandens bukser som skal lægges op........;-) + de andre tusind ting jeg gerne skulle nå i dag....På indkøb skal vi også, og ud og spille golf og have sønnen og svigerdatteren til aftensmad i aften....MEN DER ER LÆNGE; LÆNGE TIL.............
Lad mig hellere se at komme op i danse tempo hvis jeg skal nå alt det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar