Det er gået hen og blevet en rystende afslutning på en ellers hyggelig ferie i Prag med 65- Rejser.
Som beskrevet i et tidligere indlæg, blev der serveret råddent kød for os til frokost på vores ellers lækre hotel i centrum af Prag, og det vil jeg simpelthen ikke finde mig i, så derfor rettede jeg en klage til 65-Rejser efter vores hjemkomst, for om ikke andet, så for at andre ikke skal opleve det samme som os.
Det rystende er så, at jeg modtager et svar på min klage kort tid efter, hvor de godt nok beklager, men samtidig nærmest beskylder mig for at lyve. Citat: "Oksekødet på Hotellet var bestemt ikke råddent, men det er tilberedt anderledes end herhjemme". Spørg mig så lige om jeg ikke kan både lugte og smage at kødet var råddent, for det var det, der stank i hele restauranten og den bid jeg smagte var afskyelig.
Flere af de øvrige rejsende vi talte med bagefter sagde også det samme som os, nogle havde fået et stykke som var godt , og et andet som var dårligt osv.... (Jeg håber så bare at de også vil klage over det)
Ydermere i endnu en mail svarede de. Citat: "Når vores repræsentant på stedet, rejseleden, som har arbejdet for os i mange år, fortæller mig, at han var rundt ved bordene og undersøge om kødet var råddent, hvilket det ikke var, så tror jeg ham".
Tja...Jeg spørger så igen, hvordan kunne rejseleden vide om mit/vores kød var råddent, han smagte nemlig ikke på det, selvom jeg bad ham gøre det. Han gik i stedet over til sit eget bord, og det var så det......
Vores fordærvede mad blev så fjernet og vi havde ingen grund til at blive siddende i den stank, så vi forlod restauranten.
Som afslutning på den sidste mail fra 65-rejser, skrev de. Citat: "Vi betragter hermed sagen som afsluttet."
Så er det jeg tænker, hvor er det dog nemt at snyde folk, tage os turister ved næsen og bare servere det billigste af det billigste, og så bilde os ind at det er "tilberedt anderledes end herhjemme".
Helt ærligt, jeg ved sgu godt at den mad vi fik på turen ikke er tilberedt anderledes end herhjemme, men at det lugter langt væk af turisme........
ALDRIG MERE 65-REJSER
Hmmm man blir sgu da helt gal i skralden !!!
SvarSletMeget at de tør behandle kunder på den måde !!!
Nå.. men rigtig god weekend, trods alt
Hyggehygge
Marianne
Hej Irene,
SvarSletdet er da helt forfærdeligt! De kender åbenbart ikke til god kundeservice...
knus
Camilla