lørdag den 10. juli 2010

For varmt til at lave ingenting....

                                   Puha...så kom hedebølgen, 31.8 grader i skyggen....
Jeg prøvede ellers at blive siddende her, men hold op hvor er det varmt, også selvom jeg sidder i skyggen og drikker koldt vand i litervis.....

Måtte lige forbi vores kirsebærtræ og se lidt nærmere på det meget sølle udbytte i år. Jeg håber ikke at fuglene finder de få kirsebær før de er modne og vi også når at smage.....
Vindruerne er også godt på vej, og dem er der tilgængelig masser af :-)
Jeg vil prøve at bevæge mig ud i min liggestol igen, her inde er også alt for varmt....

1 kommentar:

  1. Hej Irene

    Ser ellers ud til at være en dejlig ligge stole plads du har dig der i skyggen.

    Kirsebær - du siger noget, jeg må ned og kigge til vores, vi har jo puttet net på trææet i år ! Fik jo kun 2 bær til deling melle 4 sidste år !!!

    Og ja... phhyyy det er varmt , men det er fedt og vi har ferie !!! wiiii

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet