søndag den 4. juli 2010

Fra guld til sølv....

Disse håndtag var oprindelig i guld, meget slidte og trængte til at blive skiftet ud...MEN, når man hedder Irene, er der som regel altid en billigere løsning...Jeg gik på jagt i vores maling samling, og vupti der var en metal sølv maling, sådan en man bruger til cykler..FINT....Så skilte jeg skuffer fra håndtag og hele mulivetten fik en tur med penslen.
Skufferne trængte også, og heldig som jeg var, fandt jeg også en rest sort lige til det samme....
Okay, nu var jeg ligesom i gang, så hvorfor ikke male krydderi holderen også, den trængte til et frisk pust, så det fik den..
Det er min mands hjemmelavede krydderi holder, som ligger i den øverste skuffe under min kogeplade i min kogeø....Og det pyntede i den grad med hvid maling.....
Om et øjeblik kommer sønnen, så mon ikke jeg lige skulle smække fødderne op et øjeblik :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar