lørdag den 31. juli 2010

Jeg er ellers ikke den som klager...

Jeg er altså ikke den som klager i tide og utide, tværtimod, men jeg er nok også blevet lidt mere stædig med årene, og helt ærligt, så gider jeg ikke bare finde mig i alt muligt mere.
Selvfølgelig kan jeg ikke sige mig fri for at være et rigtig brokkehoved, for det er jeg, hvis der er noget jeg ikke kan li', så siger jeg det, også selvom andre måske bare havde tiet stille..... Men sådan er jeg nu engang, og mine rigtige venner ved det, og ved også hvordan de skal takle det ;-)
Men det at sende en klage over noget, er ikke noget jeg har gjort meget, faktisk har jeg vel højest sendt 4 klager i hele mit liv.
Den ene var til 65-Rejser den anden til Vivaldi, og her må jeg så sige, at de to steder valgte en helt forskellig måde at svare på min klage. Lige så uforskammet og uden respekt som 65-Rejser savrede på, lige så høfligt, forklarende og respektfuldt svarede Vivaldi, som ovenikøbet undskyldte og sende et gavekort til kaffe og kage. Tænk at der skal være sådan en forskel...... Jeg må tage hatten af for Vivaldi, det var virkelig et pænt svar jeg fik, og selvom jeg ikke bestiller et Stjerneskud næste gang jeg besøger dem, vil jeg helt sikkert besøge dem igen, for deres øvrige mad plejer jo altid at være fremragende.
Dejligt at man trods alt kan blive positiv overrasket,ikk.....

3 kommentarer:

  1. Det var da en god måde at behandle folk der klager !

    Jeg har nu altid været tilfreds med Vivaldi, men det kan vel skride i svinget for alle en sjælden gang.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Vi kan også rigtig godt lide Vivaldi. Stiftede første gang bekendskab med dem i deres restaurant i Holbæk. Det er en rigtig hyggelig restaurant. De har rigtig mange lækre sager på deres kort, men utrolig nok ender jeg altid med at bestille deres frokostbøf, som, synes jeg, er helt fantastisk.
    Synes det var en rigtig håndtering af en klage, at give et gavekort.

    SvarSlet
  3. Jeg er en vaskeægte brokkerøv!
    Skal Kristian eller mine veninder klage over noget, så er jeg som regel altid med, for jeg lader ikke spise mig af med uhøflige svar og dårlig kundeservice, for så bliver jeg lige så fræk selv..

    Selvfølgeligt kan der være fejl på en varer, tjeneren kan have en dårlig dag eller en anden fejl er sket, men bar det anerkendes ligespm Vivaldi, så er det også iorden...

    SvarSlet