mandag den 23. august 2010

Dagens "gang"

Eftermiddagen har budt på regn, masser af regn...
Jeg har ligget det meste af tiden på min sofa og set tv. TV 3 har igen startet nye afsnit af " Til middag hos", og det måtte jeg jo se....Ikke fordi det var videre spændende, men lad se, måske bliver det bedre i morgen.
I morgen skal jeg så også se genudsendelsen af  TV 5's   " 4 stjerners middag", som de igen har lagt samtidig med TV3 program....Dybt åndsvagt....
Men tilbage til vejret....
Det er begyndt at blæse kraftigt, vinduerne har jeg lige lukket, og det er kul sort uden for...Jeg føler virkelig at det er blevet efterår allerede.....Alt for tidlig....
I morgen er der atter en dag, jeg må se hvad den bringer og hvordan mit ben arter sig, jeg håber snart at jeg føler mig sikker nok til at gå på arbejde igen....

2 kommentarer:

  1. Ja det er da alt for tidligt med efterår!!!! Tror sommeren var besøg i DK lige de 3 uger jeg var der. Jeg så et par genudsendelser af Til middag his.... da jeg var hjemme og de var rigtig underholdende. Godt at internettet virker igen og så håber jeg at du snart får det bedre♥ KNUS

    SvarSlet
  2. Kære Tina.. Tusind tak for din søde kommentar. Det er trist sommeren er slut allerede...
    Knus Irene

    SvarSlet