lørdag den 28. august 2010

Det så ikke lovende ud..

Det så ikke lovende ud, da jeg satte mine fødder udenfor døren her for et par timer siden.
Men ud skulle og ville jeg. På den første rigtige gå tur i 14 dage....
Netto var mit mål, ikke langt fra hvor jeg bor, men langt nok på gå ben når jeg ikke har gået rigtig i 14 dage.
På vejen stødte jeg på denne her :-)
Og i Netto måtte jeg købe disse her + et badeforhæng, nogle farvede konvolutter og en pakke laminerings lommer....Ikke specielt spændende, men hvor var det dejligt at se noget andet....
Jeg vil tro at de i Netto har undret sig over denne "dame" som gik hylde op og hylde ned i ca. en time, og bare gav sig god tid....Men nu var det jo lige at jeg endelig var kommet UD......*SMILER*
Hjemme igen, overlevede turen og nu vil jeg sætte mig ind og slappe af og nyde mine ny indkøbte blade...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar