fredag den 27. august 2010

Fyraften og weekend..

Så blev det fyraften efter endnu en dejlig dag, det er dejligt at være tilbage på arbejdet............
Weekenden står i afslapningens tegn og på mandag skal jeg så på kursus, bare en enkelt dag.
Netto besøget er udsat til i morgen formiddag, for jeg kan godt mærke at jeg har "et" ben ;-)
Men pyt nu med det, weekenden ligger åben foran mig og det skal nok lykkedes at ramme Netto på et tidspunkt...*SMILER*
Lige nu nyder jeg en ny lavet kop kaffe og om lidt vil jeg sætte mig i min sofa med benet oppe og læse videre i den bog jeg er i gang med....Senere står den på "Til middag hos" og "4 Stjerners middag", selvom der er alt for mange reklamer imellem, så hygger jeg mig med at se det....Jeg læser som regl bare et kapitel i min bog imens :-)
                                                              (Det er da lykken, er det ikk?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar