onsdag den 25. august 2010

Normale tilstande...

Er der noget bedre end store ny bagte boller med smør og ost til en kop ny lavet kaffe?
NEJ......
Derfor var det lige det der skulle til her i huset for at få normale tilstande igen, dem som kender mig, ved at det skal der til.....
Om lidt vil jeg så sætte mig ind i sofaen, nyde en ny bagte boller og frisk brygget kaffe og se "4 stjerners middag" og efterfølgende "til middag hos"....
Jeg har fået lavet en masse småting i dag, i et meget roligt tempo...Men jeg er godt tilfreds, og nu kan jeg læne mig tilbage og slappe af resten af aftenen..
I morgen er der heldigvis normale tilstande igen, og jeg glæder mig :-)
                 (Billedet er fra min forblæste have.....tænk at det bare bliver ved med at storme sådan)

1 kommentar:

  1. Det skulle vist holde op med at storme i morgen... :D

    SvarSlet