lørdag den 7. august 2010

Sådan en morgen....

Sådan en morgen, hvor jeg sover til jeg vågner, ikke er nød til at springe ud af sengen, men kan vende mig om på den anden side og tage ½ time mere....Hvor er sådan en morgen pragtfuld, og desværre en sjældenhed..
Nu sidder jeg her, stille og roligt med min ny lavede kaffe og nyder stilheden.
Senere køre vi på golfbanen, spiller 9 huller hvis vi kan komme til.
I eftermiddag skal jeg lave IMBC til op smøring af kagen til i morgen, og senere i aften skal jeg overtrække kagen med udrullet fondant.....Så jeg kommer ikke til at kede mig ;-)
Hvad skal du bruge din lørdag på?

1 kommentar:

  1. Jeg har sammen med familien hjulpet mine forældre med noget have-arbejde. Lige nu har vi en stille stund foran computerne, imens ungerne sover. Og det er vist bare om at nyde det, for lillepigen har fået feber, så mon ikke, vi får vores at se til, når hun vågner igen?!?

    Go' lørdag til dig. Og åh, hvor ville jeg ønske, jeg kunne sove lige indtil, jeg selv havde lyst til at stå op...!

    SvarSlet