onsdag den 1. september 2010

En helt speciel dag...



 

Det er en helt speciel dag i dag.
Min gamle veninde og hendes kæreste flytter i dag fra Sverige og tilbage til Danmark. De overtager nøglen og flytter ind i deres drømme palads, og ikke nok med det, ligger det ikke mere end 20 minutters kørsel fra mig.
 Jeg glæder mig på deres vegne, og er helt vildt spændt på at se paladset....
Men ikke kun det, jeg glæder mig rigtig meget til igen at have hende i min nærhed, så vi igen kan lave en masse ting sammen og hygge og shoppe osv. Uden at det skal planlægges i 100 år før.
I aften, efter fyraften, skal vi på rundtur i paladset, og jeg mener paladset...med 500 m2 må man vel godt kalde det for et Palads :-)

2 kommentarer:

  1. Puha... Og jeg som synes at vores 177 kvm. er rigeligt at holde styr på ;)
    Men dejligt for dig at veninden kommer tættere på - så man slipper for dyre telefon- og transportregninger ;)

    SvarSlet
  2. Ja, hold da op! 500 kvm er godt nok ikke så lidt at skulle gøre rent ;)

    Hvor skønt for dig, at veninden flytter tættere på. Jeg har selv en yndlingsveninde over 100 km. væk, og selvom vi trods alt begge bor i samme land, og det langt fra er umuligt at ses, så savner jeg "lige" at kunne smutte hen til hinanden, spise aftensmad sammen o.s.v....
    Hvor er du heldig! :)

    SvarSlet