tirsdag den 14. september 2010

Fra fisk til kylling..

At alting pludselig tager en helt ny drejning, sådan gik det hos mig i dag....
Endelig fri fra arbejde, manden og sønnen ude og spille golf og jeg på vej til Netto, sønnen skulle spise med i aften, da svigerdatteren var på arbejde, så vi skulle selvfølgelig ha' fisk, som svigerdatteren ikke bryder sig om.....Men sådan skulle det ikke gå, for på min vej i Netto ringede svigerdatteren, og da hendes arbejde var blevet aflyst, endte det op med at hun kom til mig i Netto, og vi handlede ind til fælles aftensmad...Nu blev fisk pludselig til kylling ret med kartoffelmos ;-)
Super hyggeligt var det, vi lavede mad sammen og det endte med at blive rigtig godt....Senere indtog vi tv' et, og lod mændene om opvasken :-)
Nu er de kørt hjem igen efter en dejlig aften, skønt at alting pludselig kan tage en helt anden drejning,ikk
Nu er der dømt film, afslapning og sent i seng....For de i morgen og de næste dage har jeg FRI....FRI...FRI...

1 kommentar:

  1. Lyder rigtig dejlig hyggeligt... Og det der med fri dage... Hmpf...

    Er SLET SLET ikke misundelig !!!!

    Hihihihi

    Hyggehygge håber du får nogle dejlige dage.
    Marianne

    SvarSlet