onsdag den 8. september 2010

Sagde jeg 10 minutter?

Hold da helt op, det som skulle tage 10 minutter blev til 1 time.... Jeg startede ellers op med optimisme og syntes at det skulle jo nok blive det letteste i verden at få lagt de 3 par bukser op....MEN så nemt skulle det altså  vise sig ikke at blive. Min mand havde købt sytråd hos den lokale stof butik, vældig fint sytråd, og perfekt til cowboybukser så det ud til, lidt tykkere end normalt tråd...
MEN når man nu har en gammel HUSQVARNA symaskine, så ved man godt at sådan en er meget speciel og ikke bryder sig om store forandringer eller små for den sags skyld....Så efter mange forsøg, ny nål, sprætte op osv. Måtte jeg erkende at min HUSQVARNA ikke ville lege med den slags sytråd....
Så i alt min rasen og banden, endte det op med at jeg fandt almindelig sytråd til de 2 par bukser og fik syet dem, og det gik jo som en leg, som det plejer...De sidste par må så vente til ny sytråd er bragt hjem.
Sikke en redelighed og spild af tid.....
Nu vil jeg gå ind på min sofa og slappe lidt af, jeg trænger.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar