tirsdag den 26. oktober 2010

Brevet

Anden aften i min ferie, og så har jeg ondt i halsen.....Det er da simpelthen ikke til at holde ud.... Alt det jeg skal nå, alle mine projekter.........MEN så sidder jeg bare her med ondt i halsen, pakket ind i et tæppe og fryser på mine fødder og føler feberen rase i min krop......Tjaaaa jeg skal nok se at finde min seng inden længe, og håbe på at jeg kan sove det væk....
Men jeg er jo overhovedet ikke spor træt....
Mine tanker kredser i stedet for om på lørdag, for lørdag vil muligvis blive dagen hvor alt vil forandre sig, hvor mit liv må tage en helt ny drejning og finde nye veje, nye muligheder og beslutte en masse ting som jeg slet ikke er parat til.....Jeg håber at min postkasse forbliver tom på lørdag, for jeg tør slet ikke tænke på konsekvenserne, hvis der skulle ligge et brev til mig...Brevet......

2 kommentarer:

  1. Jamen dog, det lyder ikke godt..
    Jeg er sikker på du ikke bliver prikket, hvis det er det du frygter.
    Kryder fingre og tæer for dig..

    SvarSlet
  2. Kære Mette Lykke...Tak for din søde kommentar, og jeg håber at dine krydsede fingre og tæer vil hjælpe mig..
    Knus Irene

    SvarSlet