onsdag den 20. oktober 2010

Der kom lige en byge....

Heldigvis var jeg indendørs da bygen kom, for der kom meget regn på en gang...
Jeg har fået tidlig fri i dag, og som det ser ud lige nu, er min ferie allerede startet ........Skønt...
Så om lidt skal der laves mad, vi har besluttet at få tømt ud i vores køleskab, fryser og skabe...for hold op hvor vi bare køber og køber, og bygger lager op her og der....Jeg ved ikke om nogle af jer kan nikke genkendende til det...?
Derfor har vi besluttet at få brugt en masse af alt det vi har, inden vi køber noget mere....
Det kræver derfor lidt kreativ tænkning....
I aften skal vi ha kylling inderfilet, marineret i olie, tandori krydderi og yoghurt, dertil arabiske tynde brød og en grøntsags mix stegt på panden med nogle soltørrede tomater og hvad jeg ellers lige finder frem til...
Tøm dit køleskab/fryser/skab tema, det må være det jeg gør i disse dage ;-)
Og det er faktisk slet ikke så tosset, for så er jeg virkelig nød til at tænke kreativt.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar