fredag den 15. oktober 2010

Fredags tanker

Så blev det fredag, og min plan er i dag efter arbejde at køre en tur i byen og kikke efter VESTEN.
Ikke bare en vest, men Vesten.
Jeg finder den jo nok ikke, for jeg har allerede søgt på nettet og ikke engang et billede af den rigtige vest har jeg fundet.....( Og efter mine venners udsagn er jeg ret go' til at finde ting på nettet, som de ikke kan finde).
Så mon ikke jeg bare kommer til at affinde mig med en lignende model...
Nok om veste snak...
I nat har jeg sovet som en sten, også de to forgangende nætter har jeg sovet tungt....Uden ondt nogen steder og uden at vågne for at vende og dreje mig.... Det er bare skønt at kunne sove så tungt og længe at jeg vågner ved mit vægge ur...Men det er sjældent efterhånden...
Weekenden skal bruges til at sove længe, gøre rent og spille golf, og hold op hvor jeg trænger til det, måske ikke lige at gøre rent, men jeg ved også det vil gøre godt bagefter, når det er overstået...
Rigtig god fredag til jer alle, og tak for de i kikkede med.

1 kommentar:

  1. Kender godt det der med at have set en ting ( måske bare i tankerne ), som så ikke er til at finde bagefter. Møg irriterende.

    SvarSlet