søndag den 3. oktober 2010

RO

Søndag morgen i al sin stilhed.
Sådanne søndage holder jeg meget af, bare at kunne stå op når jeg selv vågner, drikke min morgenkaffe i total ro og bare surfe rundt i blogland i ro og mag...
En lille frisk morgentur i haven, vejret er dejligt, solen titter frem og det er kun lidt køligt.
Om lidt skal jeg i gang med dagens gøremål, der skal gøres rent og vaskes gulv, og så skal maden til i aften tilberedes...Sønnen og Svigerdatteren kommer hjem og spiser, som de plejer om søndagen, og den tradition er jeg rigtig glad for, så får man også mulighed for lige at vide hvad der sker i de unges liv.
Ellers skal der bare slappes af og nusses rundt, hvis ikke lige der sker noget uforudset, hvem ved?

1 kommentar:

  1. Hejsa Irene! Dejlig tradition at de kommer og spiser om søndagen! Her spiser hele familien (vi er gerne 13) sammen fredag - Shabbat! Sikke en lækker menu I fik. KNUS

    SvarSlet