lørdag den 16. oktober 2010

STOP så Kvinde...

STOP så Kvinde, du finder den aldrig...Giv op, lad være med at tænk mere på den...Kom viderer....

Den pokkers vest spøger stadig i mit hoved, og jeg ved jo også godt at jeg aldrig finder netop den igen, efter som jeg har været i samtlige butikker i både centeret og byen, selv butikker jeg aldrig før har været i fik jeg besøgt....Men den var der ikke, og hellere ikke noget andet brugbart....ØV

Lørdag morgen er det blevet, jeg skulle rigtig sove længe, men nej, sådan skulle det ikke gå...Min højre arm har drillet mig det meste af natten, den arm bliver aldrig mere normal, det tror jeg ihvertfald ikke den gør, efter jeg tidligere på året havde den der "Tennisalbue"...

Om lidt skal vi til fiskehandleren, vi skal ha krabbeklør og jomfruehummer i morgen aften, det glæder jeg mig til...

Ha en dejlig lørdag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar