lørdag den 23. oktober 2010

Sukker kold..

Ja, jeg er gået sukker kold lige nu, for efter 5 timers sukker nørderi er jeg godt nok sulten og også træt....Men alle blomster og blade er lavet, nu skal de bare tørre og så skal de males og hvad der ellers skal ske med dem....
Men for i dag er det nok...
Nu er jeg ved at koge en masse grøntsager som skal moses og spises sammen med stegt torskerogn...Mærkelig sammensætning, men det var lige hvad jeg hurtigt kunne komme på, for puha hvor er jeg bare sulten....
Når jeg sukker nørder glemmer jeg helt tid og sted og også mad...Men min ryg kan ikke så godt li det...så nu skal der slappes af i sofaen resten af aftenen..
Rigtig god lørdag aften derude :-)

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine blade :) Tak - og rigtig god lørdag aften til Jer også! Knus MetteSofie

    SvarSlet
  2. Hej Irene,

    yay - flere kager fra dig, det er altid godt. Jeg glæder mig allerede til at se det færdige resultat :o)

    Kan du egentlig holde dig fra kagerne med din nye livsstil? Jeg synes altid jeg er måske lidt for god til at teste når jeg laver kager :o)

    SvarSlet
  3. Hej Camilla

    Snart vil du få endnu en kage at se ;-)
    Og med hensyn til om jeg kan holde mig fra kagefyldet...Tja, man skal vel smage på det,ikk *SMILER* (men kun nippe)

    SvarSlet