søndag den 7. november 2010

Jeg er da bare for heldig lige i øjeblikket..

Se nu lige her hvad jeg  har fået bragt af postbudet, en fin lille kuvert helt fra Israel...Det er den Give Away jeg vandt hos Tina for et god uges tid siden, og nu er den altså kommet..

Og se hvad den mere gemte....Et fint stempel til når man bager boller og så denne fine lille huskeblok som vil få sin plads på mit køleskab med det samme.
Tusind tak søde Tina, sådan en dejlig gave bliver man altid glad og i godt humør over....
Og så føler jeg mig bare virklig heldig i øjeblikket...Først denne give away og i går en anden give away....Hold op hvor er jeg bare heldig, mig som ellers aldrig vinder noget som helst....

2 kommentarer:

  1. Endnu en giveaway - hvor dejligt. Skønt at du blev glad for pakken. Stemplet er jeg sikker på at du vil blive glad for♥ KNUS

    SvarSlet
  2. Det var da en pragtfuld Give away. Sikke nogle boller du kommer til at kunne lave.

    SvarSlet