tirsdag den 7. december 2010

Heldigvis...

Heldigvis er der ikke kommet mere sne i nat, men det er jo ikke det samme som der ikke kommer mere...
Jeg er vågnet op her til morgen med feber i kroppen, hoster stadig og næsen er stadig helt tosset. Jeg gider bare ikke det her mere, nu må det altså godt være slut.
Endnu en lang arbejdsdag ligger forude, og jeg må indrømme at jeg glæder mig til igen at kunne krybe ned under min dyne i aften, og bare lukke mine tåre befængte øjne i.
Men måske bliver det bedre i løbet af dagen, de to første panodil er blevet smidt indenbords, så mon ikke de snart slår feberen ned.....
Og helt ærligt, nu skal jeg altså snart se at få juletræskassen ind i stuen og få pyntet op, vores juletræ skulle jo ikke gerne gå hen og visne væk udenfor ;-)

2 kommentarer:

  1. Altså Irene.........................

    Du skal sgu da ikke gå på arbejde med feber. Pas dog for fa.... på dig selv.

    Knus
    Janne

    Ps undskyld for banderiet men det er helt berettiget i dag !!!!!

    SvarSlet
  2. Kære Janne.. Jeg ved det godt...Men det gik jo alligevel, og jeg lever stadig ;-)
    Men tak for din omsorg, jeg skal nok prøve at tage det lidt mere alvorligt i fremtiden, men du kender mig jo alt for godt,ikk ;-)
    Knus Irene

    SvarSlet