fredag den 17. december 2010

Så var han igen på besøg....

Spætten var igen på besøg i min have, og i dag fik jeg så fanget dette billede gennem ruden med mit nye kamera...Jeg elsker det kamera, gør jeg :-))
Sikke smuk himmelen var i dag, men for pokker hvor har det været koldt.. I morges var temperaturen helt nede på  -14 grader, midt på dagen  -10 grader og sidst på eftermiddagen var den på - 7 grader.... Det er bare hunde hamrende koldt derude....
Men det er fredag, det er weekend og jeg har kun 2 arbejdsdage tilbage inden det bliver juleferie...Jubiiii

2 kommentarer:

  1. Smukke smukke billeder i bidende kulde!
    Og hvor er det bare den smukkeste spætte! Hvor er du heldig at du har din helt egen vilde spætte!

    SvarSlet
  2. Tusind tak Miv, og ja, jeg er lidt heldig ;-)

    SvarSlet