lørdag den 11. december 2010

Se lige...

Se lige her, mine første billeder taget med mit nye Nikon D3100 og jeg ELSKER det allerede....Det er en fornøjelse at tage billeder igen. Selvfølgelig har jeg ALT at lære endnu, men det er sjovt det her, og så er der udfordring ved at bruge det og finde ud af alle de små finesser der ligger indbygget i mit nye "guld".
Men jeg er nu ganske godt tilfreds med min start, flotte klare billeder, ikke så ringe endda...
Farverne bliver flot gengivet, synes jeg.

Og selv igennem et vindue kan jeg tage flotte klare billeder...Åh..hvor er jeg glad :-))

4 kommentarer:

  1. Tillykke med det !!!

    Det ser super godt ud !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. TILLYKKE med kameraet. Var det en tidlig "julegave" ;o)
    Glæder mig til at se flere fine billeder.

    SvarSlet
  3. Hej Marianne.. Tak skal du ha' :-)

    SvarSlet
  4. Hej John..Tak skal du ha' og ja, det er en tidlig jul og fødselsdags gave, og du skal nok komme til at se MANGE flere billeder :-)

    SvarSlet